Zielona Góra

Centrum Rejestracji i Informacji – Call Center: tel. 68 32 96 200

Google Translator

Data publikacji: 16 października 2018

Konkurs ofert na wydzierżawienie gruntu wraz z wybudowaniem ośrodka terapii hiperbarycznej

        Zielona Góra 16.10.2018 r.

TAA.213.39.2018

O G Ł O S Z E N I E 

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra

ogłasza pisemny konkurs ofert na wydzierżawienie gruntu – terenu Szpitala o powierzchni około 450 m² wraz z wybudowaniem przez Dzierżawcę na wydzierżawionym terenie budynku parterowego ośrodka terapii hiperbarycznej, na potrzeby prowadzenia przez Dzierżawcę działalności medycznej oraz wybudowanie przez Dzierżawcę tzw. łącznika komunikacyjnego, który połączy budynek „U” z budynkiem „L”, na potrzeby Szpitala.

I. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE OFERT:

1. W konkursie ofert mogą wziąć udział osoby:

  • posiadające wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
  • dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2. Kwota czynszu za:

  • dzierżawa gruntu –  cena wywoławcza 8,00 zł/m² + obowiązujący % podatku VAT,
  • dzierżawa gruntu w okresie prowadzenia inwestycji 50% ceny wywoławczej + obowiązujący % podatku VAT,
  • media na podstawie wskazań podliczników wg faktycznie ponoszonych kosztów przez Szpital.

3. Termin związania z ofertą 30 dni od daty otwarcia ofert.

II. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
  2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
  3. Wypełnioną i podpisaną ofertę stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia.

III. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

  1. Oferty należy składać do dnia 30.10.2018 roku do godziny 11:30 w Budynku Administracji – pokój 011.
  2. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 30.10.2018 roku o godzinie 12:00 w Budynku Administracji pokój 011.
  3. Szczegółowe informacje można uzyskać w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Budynek Administracji pokój 011.
  4. Osobą  uprawnioną do kontaktów jest Halina Miler – tel. 68 32 96 564, e-mail ta@szpital.zgora.pl.

Wynajmujący zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu ofert na każdym etapie bez podania przyczyny.

Załączniki: